07 жовтня 2020 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» для слухачів курсів заступників директорів з навчально-виховної роботи відбувся майстер-клас з теми «Система моніторингу в закладі освіти як інструмент підвищення якості освітніх послуг».

07  жовтня 2020 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» для слухачів курсів заступників  директорів з навчально-виховної роботи відбувся майстер-клас з теми «Система моніторингу в закладі освіти як інструмент підвищення якості освітніх послуг». Модераторами майстер-класу були заступники директора  Херсонської гімназії №3 Херсонської міської ради Тетяна Анатоліївна Єгорова  та Наталія Павлівна  Щербина.

На початку роботи спікери ознайомили присутніх з Херсонською гімназією №3 Херсонської міської ради.

Наталія Павлівна  Щербина звернула увагу всіх присутніх на нормативно-правові аспекти моніторингу в закладі освіти, його місце та роль у формуванні освітньої програми закладу. Наталія Павлівна акцентувала на  застосуванні технології моніторингу в методичній діяльності, підвищення результативності роботи професійних методичних об’єднань, показала кроки із планування всіх напрямів роботи з педагогічним колективом, систему формування та результативність роботи творчих груп. Учасникам майстер-класу  показали як вибудовувати траєкторію розвитку педагога, як проводити  дослідження ефективності роботи педагога,  методичних об’єднань,   факультативів та гуртків тощо. Особливий наголос було зроблено на дослідження результативності роботи з батьками, громадськістю та пошуку ефективних шляхів у навчанні та вихованні здобувачів освіти.

Тетяна Анатоліївна Єгорова поділилася досвідом реалізації моніторингової технології. Вона розповіла, демонструючи велику кількість графіків, які будувалися після обробки різного виду анкет, про те як можна підвищувати рівень навченості учнів з предметів, створювати індивідуальний план розвитку, проводити моніторинг освітньої діяльності, моніторинг досягнень гімназистів, встановлювати рейтинги класів, відслідковувати динаміку рівня якості за навчальними предметами, моніторинг рівня навченості тощо.

Цікаво і змістовно було розкрито особливості роботи з обдарованими учнями: система роботи педагогів та учнів у процесі підготовки до предметних олімпіад, роботи в засіданнях Малої академії наук, участь у міських наукових конференціях. Отже, усі прийшли до висновку, що система моніторингу – це необхідний інструмент, який дозволяє підвищити рівень освітніх послуг у закладах освіти, а також є інструментом забезпечення внутрішньої системи якості освіти.

Категорія: Новини