Відповідно до плану роботи КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» 12 червня 2020 року відбувся семінар з теми «Інноваційний кейс учителя біології».

Відповідно до плану роботи КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» 12 червня 2020 року відбувся семінар з теми «Інноваційний кейс учителя біології». Більше шістдесяти педагогів Херсонщини в онлайн-форматі на платформі Zoom обговорювали актуальні питання застосування освітніх інновацій на уроці біології та особливості оцінювання результатів дистанційного навчання учнів. Модератором семінару-тренінгу була завідувачка навчально-методичної лабораторії  Н.І.Лисенко.

Тема семінару викликала жвавий інтерес та зацікавленість слухачів, адже ситуація з карантином показала, що час вимагає зміни  ролі вчителя й нових підходів до навчання.

Перед учасниками семінару виступила завідувачка кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» Комінарець Т.В. Вона розповіла, що в умовах реформування освіти надважливим є готовність учителя до сприйняття і впровадження інновацій в освітній процес. Тетяна Вільямівна розкрила особливості освітньої діяльності педагогів в умовах Нової української школи та схарактеризувала  виклики, які стоять перед вчителем у зв’язку з упровадженням нового Державного стандарту базової середньої освіти.

Черненко С.Є., учитель біології Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №30 з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу та англійської мови повідомила, що перевернуте навчання є тим розвивальним середовищем, яке забезпечує необхідні умови для формування ключових компетентностей учнів. Вона розповіла про його інноваційну сутність, методичні інструменти організації та поділилася досвідом впровадження.

Синицька Ю.Г., учитель біології Херсонської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №52 з поглибленим вивченням української мови розповіла, що одними з найбільш ефективних інструментів для здійснення оцінювання є тести та опитувальники, які можна швидко створювати, редагувати та обробляти в онлайн і наголосила, що кожен учитель має опанувати сервісами для швидкого оцінювання навчальних досягнень учнів. Для створення тестів та інших засобів, що допомагають зробити навчання цікавим, а оцінювання – легким, вона запропонувала онлайнові ресурси Kahoot, Plickers, ZIP Grade.

Черевко Л.А., учитель біології Скадовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Скадовської міської ради запропонувала вчителям біології взяти до свого методичного арсеналу сучасну систему управління навчанням Moodle. Учитель поділилася досвідом організації дистанційного навчання біології на цій платформі, розповіла про його переваги й дала практичні  рекомендації щодо різноманітних навчальних елементів (так званих «модулів»), які забезпечують діалог та співпрацю між учителем та учнем.

Категорія: Новини
Оберіть мову