2 червня 2020 року X науково-методичний міст для педагогів-експериментаторів Житомирської, Закарпатської, Миколаївської, Полтавської, Херсонської, Черкаської та Чернівецької областей був проведений з теми «Навчання інформатики в 4 класі: виклики, перспективи».

Швидкі зміни в суспільстві, неочікувані глобальні проблеми зумовили пошук нових підходів до формування компетентностей учителів та учнів, інформаційної компетентності зокрема. Саме тому 2 червня 2020 року X науково-методичний міст для педагогів-експериментаторів Житомирської, Закарпатської, Миколаївської, Полтавської, Херсонської, Черкаської та Чернівецької областей був проведений з теми «Навчання інформатики в 4 класі: виклики, перспективи».

Запрошені гості:

– Ольга Василівна Барна, кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри інформатики та методики її навчання Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, членкиня робочих груп Міністерства освіти та науки з питань моніторингу ІКТ компетентності вчителів та учнів, розроблення навчальних програм з інформатики, упровадження STEM-освіти в Україні;

– Ірина Красуцька, головна редакторка УОВЦ «Оріон».

Ольга Василівна Барна розкрила стратегії подолання сучасних викликів щодо інформаційної освіти молодших школярів та зокрема учнів пілотних класів. Системно розглядалися актуальні проблеми  запровадження елементів змішаного навчання, перспективи використання єдиної цифрової платформи задля створення безпечного освітнього середовища для дітей, організованого правильного змішаного навчання, реалізації типової програми підвищення кваліфікації вчителів «Інформатика в НУШ: перезавантаження».

Запропонувала Ольга Василівна цікаві способи вимірювання педагогами власної цифрової компетентності й одержання рекомендацій щодо подальшого її вдосконалення та розширення власного цифрового поля діяльності. Розкрила можливості інтегрованого навчання та використання в його процесі навичок учнів, здобутих на уроках інформатики, здійснення інтегрованого підходу під час вивчення таких навчальних предметів, як «технології» та «інформатика», використовуючи можливості LEGO, зробила огляд конструкторів робототехніки, які використовуються за програмою інформатики у 4 класі. Також було окреслено вимоги до результатів навчання, перспективи упровадження формувального оцінювання в основній школі, використання учнями пілотних класів додатку до підручника інформатики «Цифрове літо» та ін.

Ірина Красуцька, головна редакторка УОВЦ «Оріон», подякувала експериментаторам за спільну діяльність з апробації навчальних посібників та обговорила з присутніми подальший план дій у 2020-2021 навчальному році, розкрила особливості та педагогічні ідеї авторів нових видань.

Ольга Барна дослідила на сьогодні пропозиції щодо конструкторів роботів. Побажала почути від педагогів зворотний зв’язок з приводу ідей, які закладені авторами в підручниках і посібниках видавництва (працюють на результат, цікаві учням, мотивують на навчання тощо).

Більш як двогодинне навчання 34 учасників із Житомирської, Закарпатської, Миколаївської, Полтавської, Херсонської та Чернівецької областей постійно викликало жвавий інтерес та спонукало педагогів до роздумів щодо ролі цифрової компетентності в системі підвищення кваліфікації, дало імпульс до творчості та самовдосконалення.

Категорія: Новини
Оберіть мову