Відповідно до плану роботи КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» 26 травня 2020 року в онлайн-режимі за допомогою хмарної платформи ZOOM відбувся обласний науково-практичний семінар «Сучасні методики розвитку пізнавальної сфери молодшого школяра» для вчителів початкових класів (молодих спеціалістів).

Відповідно до плану роботи КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» 26 травня 2020 року в онлайн-режимі за допомогою хмарної платформи ZOOM відбувся обласний науково-практичний семінар «Сучасні методики розвитку пізнавальної сфери молодшого школяра» для вчителів початкових класів (молодих спеціалістів).

Цікавою, корисною інформацією з учасниками заходу поділилися науковці кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».

Тетяна Іванівна Туркот, доцент кафедри, розповіла присутнім про роль самоосвітньої  навчальної роботи  в розвитку пізнавальної сфери молодшого школяра та ознайомила з методикою «П’ять пальців». Ганна Володимирівна Швед, викладач кафедри, розкрила питання «Ігри та вправи за методикою Джорджа Кюізенера». Питання «Гра як спосіб реалізації діяльнісного підходу» висвітлила Ольга Володимирівна Стребна, доцент кафедри. Тетяна Вільямівна Комінарець, завідувач кафедри, розповіла педагогам про уроки-тренінги та звернула увагу на ефективність їх використання з метою формування комунікативної компетентності молодших школярів.

Упродовж онлайн-зустрічі вчителі мали можливість бути активними учасниками розмови: виконували вправи, висловлювали думки, відповідали на запитання, ділилися враженнями тощо.

Підбиваючи підсумки роботи семінару, Таміла Миколаївна Клюєва, завідувачка навчально-методичної лабораторії початкової освіти академії, зазначила, що молодший шкільний вік – це період значних змін у пізнавальній сфері дитини, тому важливо не упустити можливості розвинути  в неї пізнавальні психічні процеси шляхом упровадження різних сучасних методик та порекомендувала педагогам вибудувати власну систему   діяльності стосовно вище зазначеного питання, ураховуючи рівень розвитку учнів свого класу, здібності, інтереси тощо.

По закінченню семінару учасники пройшли онлайн-тестування для отримання сертифікатів.

Категорія: Новини