16 квітня 2020 року працівники кафедри теорії й методики виховання, психології та інклюзивної освіти спільно з методистами навчально-методичної лабораторії виховної роботи та позашкільної освіти на платформі Zoom провели веб-консультацію «Роль класного керівника в організації дистанційного навчання учнів», у якій взяли участь сто педагогів Херсонської області.

16 квітня 2020 року працівники кафедри теорії й методики виховання, психології та інклюзивної освіти спільно з методистами навчально-методичної лабораторії виховної роботи та позашкільної освіти на платформі Zoom  провели  веб-консультацію  «Роль класного керівника в організації дистанційного навчання учнів», у якій взяли участь сто педагогів Херсонської області.

«Уміти ефективно працювати на відстані, добре розумітися на технологіях та бути медіаграмотним — найважливіші  навички 21 століття. Зараз перед кожним учителем України постало випробування, як відпрацювати ці навички разом з учнями в реальному часі під час дистанційного навчання», — про це наголосив завідувач кафедри Сергій Олександрович Моїсеєв у своїй доповіді «Сучасний стан організації навчання учнівського колективу в умовах загальнонаціонального карантину».  За допомогою інтернет-ресурсів для учасників веб-консультації було організовано обговорення питань дистанційного навчання учнів, його слабкі і сильні сторони, а також, які загрози має онлайн-навчання для здоров’я дітей. Остання тема викликала найбільшу дискусію, оскільки освітній процес повинен виконувати  одну з головних функцій – це здоров’язбережувальну. Завідувачка навчально-методичної лабораторії Таїсія Йосипівна Гусь додала, щоб  досягти успіху, треба докласти багато зусиль, і в цьому багато залежить від організації дистанційної роботи класним керівником.

Про методичний і виховний аспект дистанційної роботи Скадовського району  розповіла  Наталя Євгеніївна Білоус, завідувачка методичного кабінету.  Вона  розкрила використання найбільш ефективних освітніх інтернет-платформ Google Classroom,Class Dojo, Zoom.

Світлана Миколаївна Касацька поділилася досвідом організації роботи з батьками під час карантину. Вона зазначила про посилений інтерес дітей до участі у дистанційному навчанні, їхню активність і результативність. Це свідчить про налагоджений контакт як з дітьми, так і з батьками.

Олександр Сергійович Сокол розкрив питання дистанційного навчання у доповіді «Сім основних кроків в організації дистанційного навчання класного керівника», розповів про поетапне впровадження комп’ютерних технологій з метою набуття в учнів  навичок самостійного навчання.

Галина Леонідівна Каралазар розпочала свій виступ із головного гасла для освітян в умовах тривалого карантину — «Без паніки!» і розповіла як на прикладі Скадовської школи організовано роботу у виступі «Взаємодія класного керівника та учнів через роботу на сайті дистанційної освіти на платформі Moodle. Виклики сучасності».

Учасники веб-консультації долучилися до обговорення представлених тем, поділися своїми роздумами та напрацюваннями. І найголовніше ознайомилися з досвідом перспективних шкіл Херсонщини. Адже свідома та відповідальна робота педагогів під час дистанційного навчання відобразиться на успішності та  здоров’ї  учнів.

Категорія: Новини
Оберіть мову