Кафедра теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» організувала 7 квітня 2020 року ІІ науково-методичний міст з теми «Як дистанційне навчання сприяє підвищенню рівня інтеграції та доступності змісту початкової освіти».

Дистанційне навчання поставило перед учителями та батьками доволі не прості й нові виклики: як організовувати навчання дітей в умовах карантину, коли вчитель не може бути поруч. І як зрозуміти, чи вивчила щось дитина, коли традиційні способи оцінювання не доступні. Щоб знайти відповіді та визначити найефективніші інструменти  оцінювання учнів, кафедра теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» організувала 7 квітня 2020 року ІІ науково-методичний міст з теми «Як дистанційне навчання сприяє підвищенню рівня інтеграції та доступності змісту початкової освіти». У ZOOM зустрічі брали участь координатори та педагогічні працівники Житомирської, Закарпатської, Миколаївської, Полтавської та Херсонської областей, які працюють у межах дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня з теми «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти». Захід зібрав 45 учасників. У роботі мосту взяла участь Онопрієнко Оксана Володимирівна, завідувачка відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічник наук, старший науковий співробітник, яка висвітлила тему «Оцінювання досягнень учнів пілотних класів в умовах дистанційного навчання математики» та відповіла на запитання учасників. До спілкування приєдналася Комінарець Тетяна Вільямівна, доцентка, завідувачка кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій академії, яка разом з учасниками опрацювала алгоритм дій учителя початкових класів під час організації формувального оцінювання в умовах дистанційного навчання, звернула увагу на аспект рефлексії та зворотного зв’язку. Тему «Оцінювання в дистанційному навчанні: запитання — відповіді» розкрила Стребна Ольга Володимирівна, доцентка цієї ж кафедри академії. Степанець Наталя Михайлівна, доцентка кафедри теорії й методики дошкільної та початкової освіти Миколаївського ОІППО зазначила особливості комунікації з батьками щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та здійснення учнівського самомоніторингу.

Учасники мосту ділилися найкращими практиками, обговорювали інструменти формувального оцінювання, що застосовують під час дистанційного навчання, визнали, що спілкування відбулося з користю. Координатори областей створюють банк пропозицій, що потребують  обговорення, 10 квітня буде повідомлено тему наступної зустрічі.

Категорія: Новини
Оберіть мову