4 лютого 2020 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» відбувся майстер-клас для вчителів хімії “Розвиток ключових компетентностей та навичок XXI століття крізь призму STEM-освіти”

4 лютого 2020 року  на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» відбувся майстер-клас для вчителів хімії “Розвиток ключових компетентностей та навичок XXI століття крізь призму STEM-освіти”. Автор майстер-класу – Лукичова Наталя Сергіївна, учитель математики Раківського ЗПЗСО Шляхівської сільської ради, переможниця Хакатону для вчителів. На занятті слухачі курсів підвищення кваліфікації учителів хімії ознайомилися з напрямами STEM-освіти; перевагами STEM під час вибору майбутньої професії.

Наталя Сергіївна провела «живе» за допомогою сервісу Mentimeter для активізації слухачів,  діагностувала рівень обізнаності та готовності слухачів до STEM-освіти. Під час теоретичної частини педагог розкрити напрями та компонентності STEM, STEAM та STREAM-освіти.

Учителі хімії з захопленням розглядали STEM-іграшки, інженерні рішення та 3-D малюнки, переглядали відео з випробувань; ознайомились з практикою, як упроваджувати STEM-освіту в школі, як залучати учнів та  вчителів, заручитися підтримкою батьків, де шукати натхнення та як «бюджетно» облаштувати та скласти програму для занять; дізналися про «лайфхак» як знайти себе у STEM; обговорили особливості запровадження STEM-week, пікніків  та уроків; долучилися до реєстрації у соціальному проєкті, «Онлайн-навчання для педагогічних працівників на дистанційній зимовій сесії «STEM-школа – 2020»».

Під час практичної частини майстер-класу учасники опрацювали «Створення сучасних Qr-кодів та роботу з Ar-картками». Після знайомства з перевагами Qr-кодів, учителям було запропоновано для опанування програми створити власну сучасну візитівку, яку можна розміщувати на сайтах, сертифікатах, презентаціях… Креативили всі, тож наприкінці, мали яскраві, та неповторні іменні Qr-коди. Не обійшли увагою і скорочення посилань, для реалізації естетичної краси коду. Зрозуміли, як можна кодувати «без обмежень», та де потім використовувати готовий матеріал. Надзвичайно цікаво пройшла і друга частина практичної роботи, присвячена доповненій реальності, на якій слухачі ознайомились з програмами  Ar-code та змогли відчути себе на місці учнів, та власноруч «задизайнити»  Ar-малюнки, які пізніше розібрали на сувеніри.

Не обійшли увагою і віртуальну реальність. Учителям було презентовано Vr Box, та представлено програму, яка допоможе вивчати хімію у Vr. Усі інструкції, було закодовано та внесено у путівник, примірники якого отримали слухачі.

Учителі хімії охоче працювали та швидко опановували нове, отримали задоволення від роботи.  Дійшли висновку, що STEMити не «страшно», а навпаки дуже цікаво та корисно! Сподіваємося, що «вірус STEM-освіти» й надалі поширюватиметься, й до освітянської family STEM долучиться ще більше Херсонських освітян.

Категорія: Новини
Оберіть мову