29 березня 2019 року відповідно до плану роботи Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради проходив науково-практичний семінар для методистів (спеціалістів), педагогічних працівників відділів освіти, методичних служб об’єднаних територіальних громад з теми «Створення в закладах загальної середньої освіти об’єднаних територіальних громад демократичного середовища».

29 березня 2019 року відповідно до плану роботи Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради проходив науково-практичний семінар для  методистів (спеціалістів), педагогічних працівників відділів освіти, методичних служб об’єднаних територіальних громад з теми «Створення в закладах загальної середньої освіти об’єднаних територіальних громад демократичного середовища».

Участь у семінарі взяли представники громад Асканія Нова, Білозерської, Борозенської, Бехтерської, Виноградівської, Гладківської, Долматівської, Каланчацької, Костянтинівської, Хрестівської, Любимівської, Музиківської, Чулаківської, Ювілейної об’єднаних територіальних громад.

Науково-практичний семінар проходив у формі тренінгу за програмою щвейцарсько-українського проекту «DOССU — Розвиток громадянських компетентностей в Україні».

Ольга Володимирівна Стребна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій розпочала роботу цікавими педагогічними вправами «Знайомство, розповідь про себе», «Годинник», тим самим створивши атмосферу довіри та успіху. Сергій Олександрович Моїсеєв, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорій й методики виховання, психології та інклюзивної освіти, розкрив основні завдання та мету проекту, разом з ним учасники тренінгу побудували стратегічні лінії розвитку демократії в українському  суспільстві.

Олена Іванівна Данилова, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та менеджменту освіти, тренер проекту, запропонувала розглянути учасникам тренінгу такі питання, як «демократична школа: цінності, ознаки». У результаті заняття було побудовано модель демократичного співіснування школи й громади, система взаємодії з органами управління громад, громадськими організаціями й освітніми закладами. Особливу увагу було приділено демократичним відносинам  між учасниками освітнього процесу: учнями, батьками, педагогами.

Ольга Миколаївна Худенко кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії й методики викладання навчальних дисциплін,  ознайомила з основними позиціями розвитку соціальних і громадянських компетентностей здобувачів освіти в умовах розвитку Нової української школи та ознайомила всіх з науково-методичною літературою, що пропонує проект.

Проблеми, які розглядалися учасниками тренінгу, надали можливість критично поглянути на розвиток освітнього процесу в сучасній школі, під  іншим кутом зору поглянути на взаємодію педагогів з учнями, батьками, громадським організаціями.  Вибудову Нової української школи потрібно починати з побудови нових демократичних відносин, нового бачення навколишнього середовища. Так окреслювали результати занять учасники семінару на підсумковому занятті з рефлексії, у якому брали участь всі тренери проекту.

Категорія: Новини