6 листопада 2018 року на базі Навчально-виховного комплексу «Генічеська школа І-ІІІ ступенів №3 – дошкільний навчальний заклад» Генічеської районної ради Херсонської області було проведено засідання навчально-методичної ради Генічеського районного методичного кабінету Генічеської ради Херсонської області.

6 листопада 2018 року на базі Навчально-виховного комплексу «Генічеська школа І-ІІІ ступенів №3 – дошкільний навчальний заклад» Генічеської районної ради Херсонської області було проведено засідання навчально-методичної ради Генічеського районного методичного кабінету Генічеської ради Херсонської області. Тематика заходу була присвячена інтеграції змісту предметних дисциплін.

Засідання навчально-методичної ради організовано за ініціативи Тетяни Олександрівни Кузьміч, кандидата педагогічних наук, завідувача   навчально-методичної лабораторії управління навчальними закладами  КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», та Куницької Ірини Володимирівни, завідувача Генічеського районного методичного кабінету Генічеської ради Херсонської області. У методичному зібранні взяли участь заступники директорів із навчально-виховної роботи освітніх закладів Генічеського району.

З вітальним словом до учасників заходу звернулися Андрій Олександрович Євстратов, голова Генічеської районної ради Херсонської області; Гульнара Решатівна Бекірова, заступник голови Генічеської районної державної адміністрації Херсонської області; Ірина Миколаївна Попова, начальник відділу освіти Генічеської районної державної адміністрації Херсонської області; Тетяна Дмитрівна Микитась, директор НВК «Генічеська школа І-ІІІ ступенів №3 – дошкільний навчальний заклад» Генічеської районної ради Херсонської області.

Заступники директорів з навчально-виховної  роботи мали можливість відвідати інтегровані уроки з предмета «Я досліджую світ» із теми «Як живуть рослини восени?», які підготували Ірина Вікторівна Бондар і Євгенія Яківна Петрюк, учителі початкових класів НВК «Генічеська школа І-ІІІ ступенів №3 – дошкільний навчальний заклад» Генічеської районної ради Херсонської області.

Цікавим для керівників шкіл виявився відеовиступ Миколи Миколайовича  Палтишева, Народного  вчителя СРСР,  з теми «Інтеграція як засіб формування світогляду учнів», під час якого педагог-новатор розповів про основні принципи інтеграції навчальних дисциплін.

Учасники засідання навчально-методичної  ради дійшли висновку, що реалізація Концепції Нової української школи базується на багатьох складових, однією із яких є  творчо розвинена, освічена особистість Учителя.

7 листопада 2018 року відбувся навчально-практичний семінар для керівників  освітніх закладів  Новотроїцького району, який було присвячено основним принципам та закономірностям інтеграції  змісту навчальних дисциплін. Місцем проведення було обрано Сиваську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №2  Новотроїцького району.

Виступи Віри Іванівни Строкіної, завідувача районного методичного кабінету Новотроїцького району, з теми «Інтеграція навчального процесу як сучасна освітня технологія»; Тетяни Олександрівни Кузьміч, кандидата  педагогічних наук, завідувача навчально-методичної лабораторії управління навчальними закладами  КВНЗ «Херсонська  академія  неперервної освіти», із проблеми «Інтеграція змісту освіти – вимога часу»,  та відеовиступ  Миколи Миколайовича  Палтишева,  Народного  вчителя СРСР, було логічно продовжено інтегрованим заходом – літературно-мистецьким колажем «Я поведу Вас у Вічність…», присвяченим вшануванню пам`яті Г. Сковороді. У ньому логічно інтегрувалися знання учнів з української та зарубіжної літератур, музики, іноземних мов та художньої культури. А Наталя Пилипівна Крупа, директор Сиваської  загальноосвітньої  школи  І-ІІІ ступенів №2  Новотроїцького району, ініціатор та безпосередній учасник літературно-мистецького колажу, на  особистому прикладі довела, що інтегроване навчання виховує розвинену, креативну особистість , здібну до творчого пошуку.

Учасники засідання навчально-методичної ради Генічеського районного методичного кабінету Генічеської ради і навчально-практичного  семінару в Новотроїцькому районі дійшли висновку, що інтеграція як педагогічна технологія дозволяє відкрити перспективу переосмислення цілей і завдань викладання предмета, виявити в ньому ціннісний вимір, органічно й цілісно підійти до обговорення питань, особистісно значимих як для учнів, так і педагогів.

Категорія: Новини