2-3 листопада 2018 року слухачі курсів підвищення кваліфікації заступників директорів з навчально-виховної роботи КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» відвідали Комунальний заклад «Южненський навчально-виховний комплекс (загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 – центр позашкільної освіти – професійно-технічне училище) Южненської міської ради Одеської області» з теми «Проблеми профільного навчання у контексті концепції Нової української школи» та зустрілися з Миколою Миколайовичем Палтишевим, кандидатом педагогічних наук, доцентом, Народним учителем СРСР, Почесним Доктором національної Академії педагогічних наук України, Лауреатом педагогічних премій.
Ігор Андрійович Синячов, директор КЗ «Южненський навчально-виховний комплекс (загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2 — центр позашкільної освіти — професійно-технічне училище) Южненської міської ради Одеської області» ознайомив колег-директорів закладів загальної середньої освіти з системою роботи школи-комплексу, наголошуючи на готовності керівника закладу до творчого виконанні освітнього замовлення в новій моделі освіти, про створення власної дидактичної системи вчителя і персональних програм учнів.
Круглий стіл за участю Миколи Миколайовича Палтишева було присвячено темі «Реформа освіти та роль поетапної системи навчання в ній». Особливу увагу педагог-новатор приділив питанням інтеграції навчальних дисциплін. Микола Миколайович поділився своїм досвідом створення інтегрованих уроків, розповів про основні засади внутрішньої і зовнішньої інтеграції предметів.
Учасники зустрічі мали змогу придбати науково-методичні роботи педагога «Екклесіаст педагогіки» та «Відкриваю своє серце колегам».
Тетяна Олександрівна Кузьміч, кандидат педагогічних наук, завідувач навчально-методичної лабораторії управління навчальними закладами КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», наголосила на важливості таких зустрічей; керівники закладів переконалися в необхідності створення власної дидактичної системи навчання, яка повинна ґрунтуватися на класичних традиціях вітчизняної освіти.