20-21 квітня 2018 року кафедрою теорії й методики викладання навчальних дисциплін спільно з навчально-методичною лабораторії хімії й біології КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» проведено авторський науково-практичний семінар з теми «Технологія диференційованого навчання в межах реалізації Концепції Нової української школи» (Галина Сергіївна Юзбашева – кандидат педагогічних наук, доцент)

20-21 квітня 2018 року кафедрою теорії й методики викладання навчальних дисциплін спільно з навчально-методичною лабораторії хімії й біології КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» проведено авторський науково-практичний семінар з теми «Технологія диференційованого навчання в межах реалізації Концепції Нової української школи» (Галина Сергіївна Юзбашева – кандидат педагогічних наук, доцент).

У роботі семінару взяли участь учителі природничих предметів (хімія, фізика, біологія, географія) закладів загальної середньої освіти Херсонщини. Метою проведення авторського семінару є систематизація концептуальних засад щодо викладання предметів природничого циклу в межах реалізації Концепції Нової української школи та розроблення компетентнісно орієнтованих завдань з урахуванням індивідуальних здібностей учнів у вивченні природничих предметів у школах України.

Під час заходу вчителі мали змогу ознайомитися з теоретичними аспектами технології диференційованого навчання: конпетентнісним потенціалом навчальних дисциплін Нової української школи; розвитком диференційованого навчання в українських школах; формуванням змісту індивідуальної освітньої траєкторії розумового розвитку особистості; компонентами технології диференційованого навчання.

На практичній частині вчителі виконували тренувальні вправи «Об’єднання учнів у групи», «Побудова індивідуальної освітньої траєкторії», «Як обрати метод навчання?», «Знайомство з методами: сторітелінг, лепбук, цифровий кейс учителя», «Види мислення: логічне, аналітичне, критичне, прогностичне», відпрацьовували вміння, пов’язані з рівневим та профільним навчанням у старшій школі

На підсумковому етапі відбувся круглий стіл «Підготовка учителя до організації диференційованого навчання в школі», презентація конспектів уроків природничих предметів «Викладання предмета (хімія, біологія, географія, фізика) в гуманітарних класах», «Викладання предмета (хімія, біологія, географія, фізика) в профільних класах». Було розглянуто стратегію розвитку середньої освіти в межах Концепції «Нова українська школа».

Із учасниками семінару було проведено анкетування з метою визначення, які труднощі виникають у педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти при проведенні профільного навчання. Два дні семінару виявилися насиченими. Бажаємо семінаристам успіхів та продуктивної роботи у педагогічній діяльності.

Категорія: Новини