03-05 січня 2018 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» відбувся семінар (І етап) з підготовки педагогів-тренерів для запровадження Концепції Нової української школи в закладах загальної середньої освіти Херсонської області в 2018/2019 навчальному році.

03-05 січня 2018 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» відбувся семінар (І етап) з підготовки педагогів-тренерів для запровадження Концепції Нової української школи в закладах загальної середньої освіти Херсонської області в 2018/2019 навчальному році. У роботі семінару взяли участь 33 педагоги з Білозерського, Берисласького, Великолепетиського, Великоолександрівського, Генічеського, Іванівського, Каховського, Нововоронцовського, Олешківського районів, міста Нова Каховка, міста Херсона та 4 науково-педагогічні працівники академії.

Ректор академії, професор Анатолій Миколайович Зубко привітав учасників заходу й акцентував увагу на необхідності поповнення команди тренерів Нової української школи задля ефективної організації навчання педагогів області з питань упровадження Державного стандарту початкової загальної освіти. Анатолій Миколайович висловив сподівання, що до тренерського складу ввійдуть творчі, самодостатні, досвідчені, небайдужі до змін в освіті вчителі, які будуть навчати, надихати своїх колег на позитивні зміни.

Протягом трьох днів динамічної, цікавої, плідної роботи учасники семінару працювали разом з тренерами Ольгою Володимирівною Стребною, кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри теорії й методики дошкільної, початкової освіти та мовних комунікацій КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»; Тамілою Миколаївною Клюєвою, завідувачем навчально-методичної лабораторії початкової освіти КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»; Оксаною Миколаївною Афанасіаді, заступником директора з навчально-виховної роботи Опорного закладу Скадовський навчально-виховний комплекс «Академічна гімназія» Скадовської міської ради Херсонської області.

Упродовж трьох днів під час тренінгів педагоги мали можливість обговорити концепцію Нової української школи, усвідомити її суть у проекції на початкову освіту; ознайомитися з планами ефективної організації освітнього середовища, розробити власні плани класних кімнат, зрозуміти важливість використання стін класної кімнати як засобу комунікації, створити перелік навчальних матеріалів для них; опрацювати проект Державного стандарту початкової освіти, ознайомитися з його метою структурою, пріоритетами; усвідомити суть практики «Ранкова зустріч» та методику її проведення; визначитися з практичними інструментами організації інтегрованого навчання на засадах тематичного та діяльнісного підходів, усвідомити важливість розвитку критичного мислення в межах тематичного й предметного навчання; зосередити увагу на важливості партнерства з батьками в освітньому процесі.

Під час підбиття підсумків учасники тренінгу заявили про свою готовність зробити крок уперед до змін, обговорили план подальшої плідної співпраці й наступних зустрічей, висловили вдячність за організацію навчання.

 

Категорія: Новини