16 травня 2014 року науково-методична лабораторія біології на базі Херсонської загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів № 34 Херсонської міської ради провела майстер-клас «Превентивна освіта у школі як засіб входження учня у соціальне середовище»

16 травня 2014 року науково-методична лабораторія біології і основ здоров’я КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» на базі Херсонської загальноосвітньої школи ІІ-ІІІ ступенів № 34 Херсонської міської ради провела майстер-клас «Превентивна освіта у школі як засіб входження учня у соціальне середовище». Захід відбувся у рамках розгляду моделей якісної превентивної освіти з метою підведення підсумків реалізації проектних заходів, які здійснюються за підтримки Європейського Союзу щодо забезпечення універсального доступу учнів і педагогів до превентивної освіти, посилення партнерської взаємодії з сім’єю і громадськими організаціями щодо впровадження профілактичних програм і проектів у навчально-виховний процес та вивчення досвіду впровадження ефективних моделей організації превентивної освіти у навчальних закладах.

У роботі майстер-класу взяли участь директори, педагоги й учні навчальних закладів міста Херсона – учасники національного проекту, методисти методичного кабінету при управлінні освіти Херсонської міської ради, регіональний координатор Національного проекту «Школа дружня до дитини» Катерина Вікторівна Мазаєва.

Майстер-клас складався з трьох частин: презентація моделі превентивної освіти, що впроваджується у ЗОШ № 34, тренінг за програмою профілактичного курсу «Захисти себе від ВІЛ» та інтерактивна екскурсія «Маршрут безпеки» для учнів 10-х класів ЗОШ №№ 14, 16, 34 (загалом 46 учнів).

У проведенні «Маршруту безпеки» були задіяні учні-фасилітатори 11-го класу школи № 34, які передавали здобуті протягом навчального року знання з проблем ВІЛ/СНІДу, толерантного ставлення до ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД, підліткам з інших шкіл. Така форма спілкування дітей за методом навчання «рівний-рівному» надала можливість учням узяти участь в обговоренні життєвих ситуацій та відпрацювати модель безпечної поведінки, що дозволить їм захистити себе від ризикованих кроків у майбутньому житті.

Педагоги – учасники майстер-класу відмітили високу ефективність методики розвитку життєвих навичок, на основі якої впроваджуються профілактичні програми превентивної освіти у рамках проекту.

Фото0507

Категорія: Новини