21–22 вересня 2017 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» відбувся обласний семінар-практикум для вчителів музичного мистецтва з теми «Творчий підхід у роботі вчителя музичного мистецтва як складова процесу соціалізації учнів».

21–22 вересня 2017 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» відбувся обласний семінар-практикум для вчителів музичного мистецтва з теми «Творчий підхід у роботі вчителя музичного мистецтва як складова процесу соціалізації учнів».

У заході взяли участь учителі музичного мистецтва з Білозерського, Великолепетиського, Високопільського, Каланчацького, Каховського, Новотроїцького, Олешківського, Скадовського районів, міст Нової Каховки та Херсона.

Одним із найважливіших завдань сучасної школи є формування творчої, мислячої особистості. Відповідно головним завданням педагогів є створення сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу та таких індивідуальних здібностей особистості, що забезпечать їй досягнення життєвого успіху. Тому наразі все більше уваги приділяється питанням творчого розвитку дітей засобами мистецтва, зокрема музичного.

Під час семінару-практикуму було розглянуто низку питань щодо творчого розвитку учнівської молоді на уроках музичного мистецтва, де талановиті вчителі щиро ділилися з колегами своєю педагогічною майстерністю.

Оксана Миколаївна Косінова, учасник ІІ (обласного) Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2013», музичний керівник дошкільного навчального закладу ясла-садка №5 Новокаховської міської ради комбінованого типу, презентувала досвід роботи з теми «Інтердисциплінарний підхід до викладання музичного мистецтва». Нею подано методичні та практичні рекомендації, що можуть допомогти у проведенні уроків музичного мистецтва, методи і засоби впливу на внутрішній світ дитини, формування її інтересів, уподобань, що створюють позитивне ставлення до навколишнього світу, розкривають творчу уяву та образне мислення.

Юлія Олександрівна Карпова, учасник ІІ (обласного) Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017», учитель музичного мистецтва Воскресенської ЗОШ І-ІІ Новотроїцької районної ради звернула особливу увагу на розвиток творчої активності школярів на уроках музичного мистецтва через різноманітність методів і прийомів навчання.

Творча діяльність на уроках музичного мистецтва має виражатися в упровадженні творчих завдань. Перелік таких завдань запропонувала Наталя Андріївна Скакун, лауреат Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2017», учитель музичного мистецтва гімназії №3 Херсонської міської ради.

У другий день роботи семінару-практикуму свою майстерність продемонстрували учителі Таврійського ліцею мистецтв Херсонської міської ради: Петро Іванович Роша, учитель вокально-хорових дисциплін вищої категорії, старший учитель, керівник дитячого хору «Мажоринка» та Вікторія Вікторівна Турчина, учитель вокально-хорових дисциплін надали методико-практичні поради в роботі з вокальним колективом хлопців-підлітків; Катерина Валентинівна Жолобенко, учитель вокально-хорових дисциплін вищої категорії, керівник зразкового хору старших класів «Cantabile», презентувала досвід роботи з питання «Процес формування ключових компетентностей учнів як педагогічний інструментарій соціалізації особистості».

Учасники заходу обмінялися думками та враженнями, визнали роботу семінару-практикуму плідною та вказали на практичність його проведення.

Категорія: Новини