15 липня 2017 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» завершив роботу тренінг для вчителів пілотних шкіл з питань упровадження проекту Державного стандарту початкової освіти.

15 липня 2017 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» завершив роботу тренінг для вчителів пілотних шкіл з питань упровадження проекту Державного стандарту початкової освіти.

Упродовж чотирьох днів динамічної, цікавої, плідної роботи учасники тренінгу працювали разом з тренерами Ольгою Володимирівною Стребною, Тамілою Миколаївною Клюєвою, Оксаною Миколаївною Афанасіаді й координаторм проекту Тетяною Вільямівною Комінарець, розглядали питання щодо організації роботи в перших класах Нової української школи.

У перший день, після «телевізійного» вітального слова Павла Кузьмовича Хобзея, заступника Міністра освіти і науки України, педагоги опрацювали проект Державного стандарту початкової освіти, ознайомилися з його метою, структурою, пріоритетами; обговорили концепцію Нової української школи, усвідомили її суть у проекції на початкову освіту.

Також учасники тренінгу ознайомилися з планами ефективної організації освітнього середовища, розробили власні плани класних кімнат, що забезпечують ефективний різнобічний розвиток дітей, зрозуміли важливість використання стін класної кімнати як засобу комунікації, створили перелік навчальних матеріалів для них.

Другий день тренінгу був присвячений питанням інтеграції та методиці проведення заняття «Ранкова зустріч». Педагоги ознайомилися з практичними інструментами організації інтегрованого навчання на засадах тематичного та діяльнісного підходів, усвідомили важливість розвитку критичного мислення в межах тематичного й предметного навчання, навчилися створювати тематичний день, обговорили ризики в плануванні такого навчання.

Далі учасники тренінгу працювали зі складовими ранкових зустрічей, які в пілотних навчальних закладах мають стати складовою освітнього процесу: привітання, обмін інформацією, групові заняття, щоденні новини; практикували в створенні сприятливих умов для формування учнівського колективу, проведенні заняття таким чином, щоб кожна дитина відчувала себе важливою частинкою групи.

Третього дня педагоги працювали з основним документом – проектом Державного стандарту початкової загальної освіти, а саме планували навчальну діяльність відповідно до загальних і конкретних очікуваних результатів, використовували Стандарт для створення навчальної програми та для її модифікації. Також змоделювали навчальну програму на тиждень за темою «Довкілля». Ці напрацювання будуть внесені до методичної скарбнички пілотних шкіл і стануть основою методичного забезпечення реалізації  проекту нового Державного стандарту початкової загальної освіти.

Четвертий день роботи тренінгу був цікавий для учасників тим, що вони розглянули теми щодо особливостей оцінювання навчальних досягнень учнів і важливості партнерства з батьками в освітньому процесі; успішно долучилися до онлайн спільноти на платформі Нової української школи.

Під час підбиття підсумків, учасники тренінгу обговорили шляхи реалізації дослідно-експериментальної роботи за темою «Реалізація інтегрованого підходу в початковій освіті у контексті Концепції Нової української школи», заявили про свою готовність зробити крок уперед до змін, висловили вдячність за організацію навчання.

Категорія: Новини
Оберіть мову