06 червня 2017 року на базі Опорного закладу Скадовський навчально-виховний комплекс «Академічна гімназія» Скадовської районної ради Херсонської області (ОЗСНВК) розпочала роботу ІІ Літня школа «Освітні ініціативи – 2017».

06 червня 2017 року на базі Опорного закладу Скадовський навчально-виховний комплекс «Академічна гімназія» Скадовської районної ради Херсонської області (ОЗСНВК) розпочала роботу ІІ Літня школа «Освітні ініціативи – 2017». У заході брали участь освітяни м. Києва, м. Запоріжжя, м. Чернівців, з Кіровоградської області, а також з регіонів Херсонщини (Білозерський, Бериславський, Високопільський, Великоолександрівський, Каланчацький, Олешківський, Новотроїцький, Нижньосірогозький, Скадовський райони, м. Нова Каховка). Загальна кількість учасників – 75 осіб.

Роботу літньої школи урочисто відкрили учні початкової школи ОЗСНВК «Академічна гімназія» запальним флешмобом та піснею «Скадовськ – мій рідний край». Учасників заходу привітали: Тетяна Вільямівна Комінарець, завідувач кафедри теорії і методики дошкільної, початкової освіти й психології КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», кандидат філологічних наук, доцент; Анна Олександрівна Соценко, заслужений учитель України, директор школи ОЗСНВК «Академічна гімназія». Вони побажали всім продуктивного навчання, набуття нового досвіду, позитивного настрою.

У другій половині дня учасники літньої школи об’єдналися у три групи: вихователів дошкільних навчальних закладів, учителів початкових класів і психологів.

Для вихователів ДНЗ було запропоновано презентацію навчального посібника для дітей дошкільного віку 5-6 років «Мій розумний зошит, яку провели автори цього навчального посібника Валентина Іванівна Скрипак та Катерина Василівна Гергало учителі-логопеди дошкільного навчального закладу «Малятко» м. Біла Церква.

Ольга Володимирівна Стребна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики дошкільної, початкової освіти й психології КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» провела для вихователів тренінг за темою «Ефективна соціалізація дошкільників».

Учителі початкових класів мали змогу отримати корисну інформацію з тем «Формування мовленнєвої компетентності молодших школярів у процесі читацької діяльності» (Оксана Вікторівна Вашуленко, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України); «Зміст природознавства за оновленою програмою» (Ірина Василівна Грущинська, автор навчально-методичних комплектів з природознавства для учнів 1-4 класів).

Психологи працювали над використанням метафоричних карт у практиці роботи психолога (Ольга Андріївна Фурман, практикуючий психолог, психотерапевт).

Категорія: Новини
Оберіть мову