20-21 квітня 2017 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» відбувся авторський науково-практичний семінар з теми «Технологія диференційованого навчання природничих наук» (Галина Сергіївна Юзбашева – кандидат педагогічних наук, доцент)

20-21 квітня 2017 року на базі КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» відбувся авторський науково-практичний семінар з теми «Технологія диференційованого навчання природничих наук» (Галина Сергіївна Юзбашева – кандидат педагогічних наук, доцент).

У роботі семінару взяли участь учителі природничих предметів (хімія, фізика, біологія, географія) загальноосвітніх навчальних закладів Херсонщини. Метою проведення авторського семінару є узагальнення та систематизація змісту, методів навчання предметів природничого циклу та ознайомлення з новою методичною системою диференційованого навчання в школах України.

Під час семінару учителі мали змогу ознайомитися з теоретичними аспектами технології диференційованого навчання: розвитком диференційованого навчання в українських школах, формуванням змісту, індивідуальною освітньою траєкторією розумового розвитку особистості, компонентою технології диференційованого навчання.

У процесі практичної діяльності вчителі виконували тренувальні вправи «Об’єднання учнів в групи», «Побудова індивідуальної освітньої траєкторії», «Як обрати метод навчання?»; відпрацьовували вміння пов’язані з рівневим та профільним навчанням у старшій школі

На підсумковому етапі роботи семінару відбувся круглий стіл «Підготовка учителя до організації диференційованого навчання в школі»; презентація конспектів уроків природничих предметів «Викладання предмета (хімія, біологія, географія, фізика) у гуманітарних класах», «Викладання предмета (хімія, біологія, географія, фізика) у профільних класах»; розглянуто стратегію розвитку середньої освіти в рамках Концепції «Нова українська школа».

Із учасниками семінару було проведено анкетування з метою визначення труднощів, що виникають у педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів під час проведення профільного навчання.

Два дні семінару виявились насиченими, плідними і корисними для педагогів.

Усім учасникам бажаємо успіхів та продуктивного використання матеріалів семінару у своїй професійній діяльності.

Категорія: Новини